Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty) już od 199,00 zł.
Producenci
Promocje
Cashee - Mydło Glinkowe
Cashee - Mydło Glinkowe
19,00 zł 9,00 zł
szt.
Mydło Stacja - Hydrolat różany
Mydło Stacja - Hydrolat różany
23,00 zł 15,00 zł
szt.
Cztery Szpaki - Peeling Słona Lawenda
Cztery Szpaki - Peeling Słona Lawenda
37,00 zł 25,00 zł
szt.
Resibo - Olejek do demakijażu
Resibo - Olejek do demakijażu
59,00 zł 47,00 zł
szt.
Cztery Szpaki - Peeling Rozmaryn i Konopie
Cztery Szpaki - Peeling Rozmaryn i Konopie
36,00 zł 32,00 zł
szt.
Resibo - Tonik. Mgiełka nawilżająca
Resibo - Tonik. Mgiełka nawilżająca
49,00 zł 43,00 zł
szt.
Resibo - Płyn micelarny
Resibo - Płyn micelarny
49,00 zł 44,00 zł
szt.
Resibo - Krem ultranawilżający
Resibo - Krem ultranawilżający
79,00 zł 71,00 zł
szt.
Resibo - Krem pod oczy
Resibo - Krem pod oczy
89,00 zł 79,00 zł
szt.
Momme - Kojący balsam na brodawki sutkowe
Momme - Kojący balsam na brodawki sutkowe
29,00 zł 26,00 zł
szt.
Momme - Intensywna kuracja przeciw rozstępom
Momme - Intensywna kuracja przeciw rozstępom
67,00 zł 60,00 zł
szt.
Mokosh - Wygładzający krem do twarzy Figa
Mokosh - Wygładzający krem do twarzy Figa
139,00 zł 125,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. W celu odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego produktu wypełnij oświadczenie i wyślij je wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres:

 

Len i Lawenda Ewelina Świerszcz Natalia Krupa S.C.
ul. Fabryczna 12
43-100 Tychy

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.

 

Możesz również odstąpić od umowy wysyłając oświadczenie drogą e-mailową na adres: sklep@lenilawenda.pl

 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy

 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
  5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  9. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

 


 

Reklamacja towaru

 

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

 

  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

 

  1. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

 

  1. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

 

  1. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

 

Klient może domagać się zwrotu pieniędzy, obniżenia ceny, wymiany lub naprawy rzeczy.

 

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu.

 


 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Len i Lawenda S. C.
ul. Fabryczna 12, 43-100 Tychy

adres e-mail: sklep@lenilawenda.pl

 

Ja ......................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................

Data odbioru ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Imię i nazwisko Konsumenta(ów) ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres Konsumenta(ów) ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 


Data ............................................

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl